niedziela, 5 maja 2013

Nieoczekiwany zwrot akcji..

Pisałam w ostatniej notce, że jak tak dalej pójdzie u mnie w pracy, to będę szukać nowej.
Tak się stało,zwolniłam się, ale zamiast szukać nowej, postanowiłam wyjechać do UK.
Zobaczę czy `au pair` to na pewno coś dla mnie, czy dam radę z językiem, a przedewszystkim
muszę odłożyć jeszcze trochę pieniędzy.
Muszę zostać w PL przez najbliższy czas, bo mam wesele w wakacje i będę w tym roku chrzcić Bratanka;)
A wiadomo,że łatwiej mi wrócić na 3 dni z UK niż ze Stanów...
Także:( póki co muszę zawiesieć moją przygodę z USA na jakieś parenaście miesięcy..
Mam nadzieję,że w przyszłym roku ją wznowię;)
Zostaję na blogspocie i szukam nowych koleżanek, Aupairek Angielskich ;)
Swoją drogą, bardzo mało znalazłam blogów dziewczyn, które wyjechały właśnie w ten sposób do UK.
Ciekawe...


Jeśli chodzi o postępy i Agencje, to tym razem wybrałam Prowork. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ponoć procedury do Wielkiej Brytanii są o wiele prostsze, wiadomo. Aczkolwiek na etapie na którym jestem, wydaje mi się to jakoś bardziej skomplikowane niż w APIA <3
Puscilam wczoraj wypleniona umowe poczta do biura, Odesla mi kopie i mailem przysla formularze.
Jestem bardzo ciekawa co z tego wyniknie...
Poniżej zamieszczam foto mojego przyszłego domu mojej Host Family;)

8 komentarzy:

  1. Spróbuj poszukać na au-pair world rodzinki ;d Ja szukałam i byłam w kontakcie z kilkoma świetnymi. A jak chcesz byc pod opieką agencji to popatrz na te brytyjskie (reklamują sie na fb w grupach au-pair London np.) one są darmowe dla operek :D No i szkoda , ze zawieszasz stany, ale masz rację - łatwiej na początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, nawet o tym nie myślałam szczerze mowiac. Bo jakos tak wydaje mi sie,ze jak wszystko zalatwie przez agancje to bedzie bezpieczniej ;)
      na szczęście, tylko zawieszam ;) zobaczymy zobaczymy ;)

      Usuń
    2. no wiesz, 800 zł czy ileś na Prowork + lot piechotką nie chodzi :)

      Usuń
  2. Ja też będę au pair w UK :D (o ile jakas rodzina mnie zechce xd) tylko że bloga jeszcze nie mam
    Ja znam chyba tylko ze 2 takie blogi (z Twoim 3) i jeden zawieszony :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heeej! to odezwij się do mnie natychmiast ;DDDD olaabuda@gmail.com

      Usuń
  3. trzymam mocno kciuki i dawaj znać jak idzie cały proces :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęęękujeeee:D będę pisać na pewno :D

      Usuń
  4. Hej! Właśnie dodałam Twojego bloga do listy blogów au pair. I mam jeszcze prośbę o umieszczenie buttonu - wszystko co i jak wytłumaczone jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk/ :)

    Jeżeli chodzi o blogi au pair z UK, to jestem jedną z tych które bloga mają, prowadzą, ale u mnie w sumie mało o operkowaniu. Jak chcesz, to zaglądnij na http://evemarie.li/ (mój nowy blog), albo http://metalfizyka.blogspot.com/ mój poprzedni blog, na którym mam posty sprzed wyjazdu i z pierwszych miesięcy w UK. Z innych blogów dziewczyn w UK mogę polecić bloga Ani: http://dremworkhopelife.blogspot.co.uk/ , ten blog http://paryska88.blogspot.co.uk/ i ten http://www.my-uk-time.blogspot.co.uk/ :)

    Jak masz jakieś konkretne pytania to pisz śmiało na halo@evemarie.li
    I szczerzę polecam wyjazd na własną rękę - bez zbędnych kosztów na agencję!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń