niedziela, 21 kwietnia 2013

o niczym ważnym.

Hej ho, hej ho, do pracy by się nie szło...
Mam ciężki okres. Jeśli cho o program to przedemną otworem stoi reżyseria, to mi w sumie zostało.
Scenariusz mam już od Ilony Łepkowskiej. I czekam na to aż "zdobędę czas" i możliości... I myślę,że za jakieś 2-3 tygodnie w końcu kliknę na profilu SUBMIT :) nie chcę się nakręcać, ale myślę,że wtedy się wszystko w moim życiu zacznie.... ;)


Muszę się pożalić. Mam beznadziejną szefową, która kłamie, ściemnia, koloryzuje, manipuluje i wyzyskuje...
Zawsze miałam szczęście do beznadziejnych pracodawców, ale teraz przeszłam już samą siebie.
Moja Mam to już nie wie czy się śmiać, czy płakać.
Jeśli tak dalej będzie to za 2tygodnie będę szukać pracy... masakra...

Wysysa ze mna całą energię do życia, a poza tym za dużo pracuje:) HAHAHA 
Na szęście mam zawsze poniedziałki wolne, bez tego bym sfiksowała.



A drugi problem mam taki,że mój Inglisz mnie załamuje :((
Chciałabym znać wszystko i wszystko rozumieć, czuję się bezradna...
Uczę sie codziennie, widzę postępy, ale nie są to siedmiomilowe kroki,a tego potrzebuję aby się wziąć w garść.....

Także pożaliłam się, idęęę spać!
Dziękuję za opinie odnośnie mojego listu, były przydaaaatne baaaardzo:)
Za jakiś czas pochwalę się może jakie wrzuciłam foty do aplikacji:)
I dziękuję za wszystkie nowy obserwujące osoby, to dla mnie bardzo miłe,
że ktoś chce śledzić moje postepy bądź czytać moje wypociny:)))
Dzięki temu nie czuję sie na blogspocie samotnie;)


BUŹKA i życzę lepszego 17tego tygodnia w tym roku;)

((do mojej wymarzonej magicznej daty wylotu zostało całe 183 dni:) ))


4 komentarze:

  1. masz 183 dni na poprawę swojego angielskiego - nie ma czym się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam, że jak kliknę 'submit' to wszystko się zacznie a jak narazie przeżywam męki, sprawdzam co chwilę maila i marudzę wszystkim, że nikt mnie nie chcę haha:p
    Ale Ty pewnie w APiA będziesz miała mnóstwo rodzin na roomie:) a jeszcze jak filmik będzie wypasiony to, hoho, każda rodzina Twoja:D
    I też mam szczęście do szefów-idiotów, dobrze wiem co czujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki zebys w koncu znalazla perfect match;) tjaaa filmik wypasiony;D z moimi zdolnosciami, o na pewno ;DDD

      Usuń