sobota, 30 marca 2013

Depresyjka na wiosnę.

Potrzebuję wiosny... Mam jakieś chwilowe załamanie odnośnie wszystkiego, łącznie z programem.
Skleiłam w tym tyg list, ale muszę go komuś pokazać, bo pewnie tyle błędów, ze szok...
Przetłumaczyłam formularz medyczny, referencje od. dzieci i charakteru i rozdałam do wypełnienia.
Jutro zeskanuję zdjęcia. Po świętach, jak już wspomniałam (jeśli moja łaskawa szefowa da mi wolne)
załatwie paszport i międzynarodowe prawko.Póki co to tyle.
Nie mam czasu żeby zrobić to szybko. Muszę to tak odwlekać w czasie, co mnie bardzo irytuje.
Chciałabym mieć tę część już za sobą...
W tym tyg. nawet nie tknęłam angielskiego, oprócz livemocha.com , bo zabrakło mi oczywiście czasu
i weny.
W zasadzie przestałam już czytać blogi operowskie, bo zaczęło mnie to frustrować. Czytam tylko
dziewczyny z forum, bo dobrze gadają ;)
No i świeta... Apropo świąt-wstawiam fotkę sprzed paru godz z mojego okna;)


AAA i odezwały się do mnie już 4 dziewczyny, które również chcą wyjechać w październiku!
Mój pomysl au pair USA, żyje 4tyg, a już wiem,że będe miała w podróży kogoś "znajomego".
Bardzo mnie to pociesza. Znalazłam na stronce,że w październiku są dwa terminy wylotów: 7 i 22.
Obstawiam 22!
W związku z tym mam nadzieję,że zostało mi 205 w PL;)
OBY.

Wesołych świąt!

6 komentarzy:

  1. grupa wsparcia to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli nie będzie tak źle. Mieć przy sobie chociaż ludzi tej samej narodowosci w obcym kraju to poprostu spełnienie marzeń ;) A ja mam pytanko. Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka depresja to chyba normalka, mam to samo:) trzeba mieć nadzieję, że szybko to chwilowe załamanie przejdzie i potem będzie tylko lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio miałam na profilu rodzinkę z terminem 22 paź :D Ale była dziwna :D
    Ja wolałabym wcześniej wylecieć. Ale w sumie mam room otwarty od miesiąca więc dlatego :)
    A depresja to standard - sama już mam dosyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz jak się nazywają i skąd są, to jak otworzą mi room, to żebym wiedziała w razie co,że dziwni :P oj jeszcze 10dni ponooć i będzie wiosna ;d

      Usuń