środa, 11 września 2013

1000pomysłów na minutę

mam 15sec na posta, więc skrobęęę-ale z kom, wiec bedzie brzydkoooooo
sądząc po wejsciach na bloga, jeszcze ktos o mnie pamieta i interesuje sie moim losem. dzieeeki<3
KOCHANI moje plany zmieniaja sie kazdego dnia. juz nawet mentalnie bylam aupair w hiszpanii,
ale chyba na szczescie odeszlo w niepamiec. Ide do szkoly, szukam pracy i przekladam USA na przyszly rok... oprocz tego nie moge usiedziec w miejscu. dopiero co wrocilam z zakopanego, a juz zamierzam w poniedzialek jechac na chorwacje. AUTOSTOPEM heloł! dzis znalazlam tanie bilety do Paryza na pazdziernik, a w grudniu tani przejazd do Pragi.. chyba mnie mama wydziedziczy za te glupie pomysly. takze lece dalej, bo 15sec minelo:p jestesmy w kontakcie na fb, mail etc. nie komentuje postów, ale jestem JUZ mniej wiecej z waszymi historiami na biezaco, SCISKAMMMM

7 komentarzy:

  1. Tanie bilety do Paryża?? Jakie linie?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ryanair, napisz na priv to wysle jakies konkrety :)

      Usuń
  2. Chorwacja !! ;) Dodaj zdjęcia i opisz przygodę z autostopem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno! troszkę zmienię tematykę bloga, ale adras pozostawiam :)))

      Usuń
  3. I co, dotarłaś do Chorwacji? :) Ile zapłaciłaś za bilety do Paryża? :P Czekam na relację z tego wypadu, bo ja od długiego czasu czaję się na zakupy jakichś tanich biletów, w Paryżu już byłam, więc niekoniecznie tam, ale jednak ;p
    Aa, no i jaka szkoła? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha szok :D jak zobaczysz mojego posta to też oszalejesz :D dobrze, że masz tyle planów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ;) kiedy chcesz jechać do USA ? ;) jako au pair ? ;d

    OdpowiedzUsuń